To LinkedIn προσθέτει games για τους χρήστες του

To LinkedIn προσθέτει games για τους χρήστες του
Και το LinkedIn αρχίζει να προσφέρει games στους χρήστες της πλατφόρμας.

Το LinkedIn είναι η τελευταία πλατφόρμα που προσθέτει games στο περιβάλλον της για τους χρήστες.

Εδώ και μερικές ημέρες, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να απολαύσουν τρία παιχνίδια και συγκεκριμένα τα Pinpoint, Queens και Crosslimb, τα οποία θα είναι διαθέσιμα για τον καθένα μία φορά τη μέρα και μετά το πέρας του session του θα παρουσιάζονται αναλυτικά στοιχεία για το σκορ του, η θέση του στους πίνακες κατάταξης, αλλά και το ποιοι φίλοι και συνάδελφοι παίζουν το ίδιο game.

Τα τρία αυτά games είναι διαθέσιμα από τη διεύθυνση https://www.linkedin.com/games.

Η προσθήκη αυτή δεν είναι τυχαία, μιας και ολοένα και περισσότερες πλατφόρμες προσπαθούν να ενσωματώσουν μηχανισμούς που θα κρατούν απασχολημένους τους χρήστες για περισσότερη ώρα. Σε πολλές περιπτώσεις τα games παρέχονται με έξτρα χρέωση ή στο πλαίσιο κάποιας συνδρομής.

Η ιστοσελίδα Axios σημείωσε πως τα games που προσφέρουν οι New York Times παίχτηκαν σχεδόν 8 δισεκατομμύρια φορές μέσα στο 2023, με κορυφαία επιλογή το Wordle, το οποίο ο εκδοτικός οίκος των NYT εξαγόρασαν το 2022.